Hej
Det er ikke sikkert det her er det rigtige sted at spørge. Jeg er helt ny og mangler bare lidt hjælp.
Jeg har desværre slet ikke kunne køre S-toget endnu. Min "Train Simulator Classic" lukker hver gang jeg loader ind med en "Out of Memory" besked. Jeg har prøvet alle mulige ting forslået rundt omkring, så jeg vil høre her, om du Daniel eller andre har erfaring med problemet?
Jeg har 16GB og en i7-12700, så PC skulle ikke være problemet.
Er det kun s-toget der giver en “out of memory” besked, eller er det alle tog og ruter?
@danding Det er det hele. Jeg prøvede dog lige at loade ind i dit S-tog på en default tysk bane. Så der fik jeg kørt lidt. Men prøver jeg så at "edit" så crasher den med memory beskeden.
Bare jeg prøver at oprette et nyt free roam scenarie crasher den inden jeg kan komme ind og vælge dit S-tog.
Det er virkeligt frustrerende ikke at kunne køre på en Dansk rute eller ændre i noget som helst. Jeg har ret kraftig gamer PC der rask væk kører min tunge fly simulator, som jeg har fløjet i 4,5 år.
Jeg har to ting der kan prøves af, men hvis det ikke virker ville det bedste sted at spørge være her: https://forums.dovetailgames.com/forums/train-simulator/
- Sørg for at køre Train simulator i 64-bit version
- Installer en frisk version uden trejdeparts-indhold, og se om den ville køre normalt