Problem med toget e...

Notifications
Clear all

Problem med toget efter instillation.

(@stef1311j)
New Member Kunde

Hejsa,

Jeg fik købt toget inde på denne hjemmeside nogle dage siden, men fik det ikke til at virke da jeg købte det. Jeg har haft det lidt travlt den seneste uge, så er først tilbage nu. Jeg fik en e-mail med min ordre information og zip filen. Jeg downloadede filen, og den spørger mig ikke om en licens nøgle, og jeg kan heller ikke se den i min e-mail. Jeg har også haft små problemer med hjemmesiden og login, måske er det grunden (Nok min fejl). Da jeg så åbner simulatoren, laver et hurtigt standard scenario for at prøve S-toget af, virker det ikke når jeg loader ind. Jeg kan ikke komme ind i førerummet og kan ikke køre eller noget andet. Jeg kunne heller ikke logge tilbage på hjemmesiden, måske fordi jeg glemte at lave en konto til at starte med? Så var nødt til at lave den her.

Jeg håber, at jeg kan få hjælp. 1000 tak i forvejen 🙂

- Stefan

Topic starter Posted : 24/04/2023 2:24 pm
(@danding)
Member Admin

Hej Stefan!

Licensnøglen er ikke længere nødvendigt så det er helt som det skal være. 

I forhold til at du ikke kan komme ind i førerrummet, så er der to versioner af s-tog: en med teksen [AI] foran navnet og en uden. Den første skal kun bruges til NPC tog og har derfor ingen førerrum. 

Jeg kan koble dit køb op til din konto. Jeg går ud fra at din e-mail med din nye bruger er den samme som da du købte den?

Vh Daniel😄

ReplyQuote
Posted : 28/04/2023 2:11 pm
(@stef1311j)
New Member Kunde

@danding 

Hej Daniel,

Jeg undskylder, at jeg først svarer nu. Ja, denne konto er god nok. 🙂

Jeg takker meget for hjælpen 🙂

Stefan 🙂

ReplyQuote
Topic starter Posted : 15/05/2023 4:33 pm