hej en der kan hjælpe med hvorfor der ikke vises 2,4,6,8 men kun S stop skilt
Det er fordi de andre stop mærker ikke er sat op på ruten 🙂
På Sjælland ruten er der kun stop skilte (S) nogen steder, men ingen 2, 4, 6, 8 mærker. Jeg har placeret dem selv i ruten, og derfor kunne man se dem i min video
@frederikfromrosendahl10 Nej stopskiltene er faktisk med i Sjællandsruten som objekter, de er bare ikke placeret i ruten, hvilket er en skam da de giver den ekstra realisme synes jeg. De ligger under miscellaneous tabben, og så hedder de "DK_Skilt_Stands_Markoer_2" "_4" osv.
@danding tak for det! - ved du om der er en slags guide tilgængelig ift, 2, 4, 6 osv?
@frederikfromrosendahl10 Jeg tror vist jeg har forklaret hvad de betyder i manualen under Kørsel med tog, men det er egentligt ret simpelt. Det jeg gjorde var at køre alle stationerne igennem med toget, og så placere dem ud for togets længde da jeg holdt ved stationerne.
Jeg kan godt gå i detaljer med hvorfor og hvor 2,4,6,8 står henne hvis der er interesse 🙂
@few5650 Alright, som du ved er der (på de fleste stationer) kun 1 indgang/udgang i den ene ende af perronen (eller en fortrukken indgang). Så derfor, hvis togets længde ikke er den maksimale længde (max 2x SA) og toget stopper i den ende hvor der ikke er en udgang, skal passagerene gå længere end de behøver. Derfor har vi stopmærker så lokoførerne kan se hvor de skal stoppe alt afhænging af hvor langt toget er. Jeg har lavet en lille grafisk tegning her:
@danding jeg kan ikke finde objektet hvor er det helt præcis man kan finde den
jamen kan ikke finde det
@danding Hey! Ville det være muligt vis du kunne uploade sjælland med disse?
Jeg kan heller ikke finde skiltende hvor det er sagt de findes