Hej Daniel,
Da jeg bruger Linux, vil jeg lige høre, om det er muligt at installere toget manuelt?
Jeg har forsøgt, fra den eksekverbare fil, bare at udpakke Assets til Assets og $PLUGINSDIR til plugins
Men af gode grunde siger den jo, ved indlæsning af scenariet, at aktiveringen har fejlet.
Er der nogen som helst måde at aktivere produktet på, af omveje?
Vh Thor
PS: Filen vil ikke køre i Wine, har forsøgt mange gange.
har et bud, ved ikke om det virker - men er det ikke muligt at lave en skrivebords mappe og sætte installeren til at installere den inde i den mappe? så burde man vel kunne installere toget "manuelt"
Så længe filen ikke vil eksekvere, så nytter det forslag ikke noget. Jo, man kan sagtens åbne den som arkiv og udpakke indholdet til en mappe. Men aktiveringsscriptet ligger jo gemt i exe'en på en eller anden måde, som kun kan fremkaldes ved at køre den.
Hej Thor, min officielle udmelding er at Linux ikke er understøttet. Men derimod besluttede jeg for et par dage siden at fjerne aktiveringstjek inde i spillet, så hvis du downloader installationsfilen igen via samme link og udpakker den burde den gerne køre uden fejl.
Jeg ved godt, at Linux ikke er understøttet fra din side, det havde jeg bestemt heller ikke regnet med 😉
Men nu vil filen godt køre gennem Wine, dog vil den ikke acceptere min licensnøgle, som vist på billedet.
Ligeså, hvis jeg manuelt kopierer filerne fra den nye installationsfil (downloadet via linket i min tilsendte email), så melder den stadig "activation failed", hvis jeg prøver at indlæse et quick drive med SA.
Er det mon muligt, at lave aktiveringsprocessen på en Windows-partition, og så kopiere SA- og pluginfilerne direkte over? Beholder filerne deres "aktiveret" status?
Er det mon muligt, at lave aktiveringsprocessen på en Windows-partition, og så kopiere SA- og pluginfilerne direkte over? Beholder filerne deres "aktiveret" status?
Nej, aktiveringen var designet til at kunne forhindre at installationen kunne blive kopieret.
Ligeså, hvis jeg manuelt kopierer filerne fra den nye installationsfil (downloadet via linket i min tilsendte email), så melder den stadig "activation failed", hvis jeg prøver at indlæse et quick drive med SA.
Har du lige downloadet den nye installationsfil? Jeg har først fjernet activation fail et stykke tid efter opdatering 1.1, så det kan være at den skal downloades igen. I den nye er der slet ingen aktiveringstjek inde i spillet (kun i installationsprogrammet) så beskeden hvor der står “activation fail” når man loader et scenarie, eksisterer slet ikke i koden mere, i den aller nyeste version.
Har du lige downloadet den nye installationsfil?
Ja, det gjorde jeg sent i går aftes
Meen... Jeg har alle mine større Steam-spil på et separat drev, kan det skyldes, at installeren kun vil pakke ud til standard-destinationen?
Jeg prøver lige på min Win-partition i morgen, og ser om det nøglen, den er gal med, siden den også failer i installeren.