Problemer med at in...

Notifications
Clear all

[Løst] Problemer med at installere

Side 1 / 2

(@exelias5779)
New Member Kunde

Hejsa! Jeg har købt og forsøgt at downloade Litra SA & SE, men da jeg åbner Train Simulator op, og kigger ind i Free Roam og de forskellige man kan vælge, kan jeg ikke finde noget med Litra SA. 

Jeg ved ikke om jeg bare er dum, men håber i kan hjælpe 😀 

Topic starter Lagt op : 18/01/2023 2:56 pm
(@danding)
Medlem Admin

Hej Elias! Der følger ikke nogle free roam scenarier med toget, der er kun Quick Drive. Hvis du vil spille i free roam med Litra SA skal du lave et selv, det er heldigvis meget let. Se denne youtube video https://www.youtube.com/watch?v=951ttlfpT9k , og evt. se denne tråd: https://railworkshop.com/community/help/free-roam/#post-50 😊

SvarCiter
Lagt op : 18/01/2023 3:13 pm
(@exelias5779)
New Member Kunde

Hej Daniel. Nåårh så forstår jeg bedre. Tusind tak for hjælpen!

SvarCiter
Topic starter Lagt op : 18/01/2023 3:22 pm
(@rene-hansen)
Active Member Kunde

efter jeg har brugt installerings filen virker den ikke i ts2024 classic så jeg ved ikke hvad jeg gør forket kan hverken finde toget eller nogen af ruterne ind i spille over hovde når den nelige finder noget siger den missin texttur

SvarCiter
Lagt op : 05/11/2024 5:23 pm
(@rene-hansen)
Active Member Kunde

@danding jeg kan ikke få toget til at komme frem ind spillet jeg har prøvet alt nu og set på alle de video jeg nu kan men uden held og har prøvet at installer spillet på en anden pc også for se om det var min computer der lave problemer men uden held jeg kan kun bruge de gamle 2G S-tog som man kan købe men eller kan jeg ikke få dem ind så jeg ved ikke hvad jeg gør forkert

SvarCiter
Lagt op : 19/11/2024 3:45 pm
(@danding)
Medlem Admin

@rene-hansen Hej Rene

Kan du slet ikke se s-toget i menuen? Heller ikke i Quick Drive menuen?

SvarCiter
Lagt op : 20/11/2024 8:59 am
(@rene-hansen)
Active Member Kunde

@danding nope igen af stederne

SvarCiter
Lagt op : 20/11/2024 9:05 am
(@rene-hansen)
Active Member Kunde

@danding det som om installer filen ikke virker

SvarCiter
Lagt op : 20/11/2024 9:07 am
(@danding)
Medlem Admin

@rene-hansen Hmm okay, kan du tjekke følgene ting for mig:

- Giver installeren nogen fejlmelding?

- Har installeren angivet den korrekte mappe til installeringen? Det er muligt at den skal sættes manuelt. Den skal instilles til Railworks mappen

- Kan du se om filerne faktisk er blevet kopieret ved at kigge i mappen ../Railworks/Assets/Danding/4G-Stog/ ?

SvarCiter
Lagt op : 20/11/2024 4:57 pm
(@rene-hansen)
Active Member Kunde

@danding de er i mappen som de skal men de kommer ikke frem ingame hvis jeg giver mit discord navn så jeg kan skærm så du kan hvad den siger ingame når jeg er ind i spillet

DeltaCrewDK#3225

SvarCiter
Lagt op : 20/11/2024 5:02 pm
(@danding)
Medlem Admin

@rene-hansen Du kan bare uploade nogle screenshots her i tråden

SvarCiter
Lagt op : 20/11/2024 5:15 pm
(@rene-hansen)
Active Member Kunde

@danding det mere hvis jeg skal tag et sceenhot ved være ting vil det blive rigtig man sceenshot det var derfor jeg nævnt det med discord

SvarCiter
Lagt op : 20/11/2024 5:38 pm
(@danding)
Medlem Admin

@rene-hansen Der er kun support her på forummet og på e-mail.

Jeg er ikke ved min computer i et par dage endnu, men når jeg er tilbage igen, tjekker jeg lige installationen for at se om jeg kan finde nogle fejl.

SvarCiter
Lagt op : 20/11/2024 6:14 pm
(@rene-hansen)
Active Member Kunde

nu kan jeg se toget men kan ikke køre nogen router med det af en eller anden årsag

SvarCiter
Lagt op : 20/11/2024 7:06 pm
(@rene-hansen)
Active Member Kunde

@danding here kan du set det er i mappen

SvarCiter
Lagt op : 20/11/2024 7:09 pm
Side 1 / 2